اطلاعات دوره
آموزش رنک مث 2023، یادگیری 0تا100 افزونه Rank Math
مسیر آموزشی

آموزش رنک مث 2023، یادگیری 0تا100 افزونه Rank Math

227,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 227,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر3.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد مرادی4.2
  • زمان:5 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش رنک مث، از ابتدای نصب این افزونه تا انتهای سئوی وبسایت وردپرسی با استفاده از این پلاگین را آموزش میبینید. جستوجوی کلمات کلیدی با ابزار داخلی رنک مث، گرفتن نمره 100 رنک مث در تولید محتوا، سئوی ویدیو ها و تصاویر، استفاده از اسنیپت ها و تنظیم انواع اسنیپت، مشخص کردن بیش از یک کلمه کلیدی برای صفحه، لینک سازی داخلی و حتی کار با فایل Site Map همگی موضوعاتی هستند که در دوره آموزش Rank Math Pro فرا خواهید گرفت.
دوره آموزش رنک مث 2023، یادگیری 0تا100 افزونه Rank Math دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 227,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رنک مث 2023، یادگیری 0تا100 افزونه Rank Math را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

arman5054

سلام وقت شما بخیر. آیا در این دوره نسخه pro آموزش داده شده است؟

محمد مرادی مدرس دوره

سلام خیر به نسخه ای پرداختیم که عمومین داشته باشه

محسن قوچانی

عذر خواهی می کنم مدرس محترم.من با اطلاعیه سئو مبنی بر اینکه( طلاعیه سئو: term که قبلاً منتشر شده بود به سطل زباله منتقل شده است. شما می‌توانیدhttp://localhost/mohsen3/our-services/making-a-garland/ را به آدرس جدید انتقال دهید.)مواجعه شدم.نمی دانم چه کنم .وآدرس جدید را چه دهم.لطفاًمرا راهنمایی کنید با تشکر از شما.اگر هزینه ای بابت این امر هست بفرمایید تقدیم می کنم.

محمد مرادی مدرس دوره

درود بدین معنی هست که شما یه برگه یا نوشته ای رو حذف کردین و برای اینکه خطای 404 در سایت نگیرین اون آدرس حذف شده رو به یه آدرس جدید هدایت و ریدایرکت کنین

salehyousefnejad

درود و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما دوره را کامل دیدم دوره جالبی بود و تقریبا کاملترین دوره ای بود که از رنک مث دیدم ولی متاسفانه به اسکیما های رنک مث که حدودا 15 تا است اشاره ای نشده بود اسکیماهایی مثل سوالات متدوال faq و اسکیمای محصولات و …. بنده رفتم ربا خواندن مقاله های گوگل کارم را راه انداختم ولی خالی از لطف نیست که این مبحث هم پوشش دهید چون خیلی اهمیت دارد در سئو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی