اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته سی شارپ برای توسعه وب و اپلیکیشن | آموزش SQL Server
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته سی شارپ برای توسعه وب و اپلیکیشن | آموزش SQL Server

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:37 نظر3.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی مقدم جاه3.8
  • زمان:45 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر آن چیزی که شما برای ورود به بازار کار برنامه نویسی سی شارپ نیاز دارید، در قالب آموزش های کاربردی و تجربی دنیای واقعی برنامه نویسی به شما آموزش داده می شود. در واقع این دوره بر اساس سرفصل های استاندارد بین المللی شرکت مایکروسافت، سرفصل های تدوین شده و اضافه شده مدرس دوره انجام می شود.
دوره آموزش پیشرفته سی شارپ برای توسعه وب و اپلیکیشن | آموزش SQL Server دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی مقدم جاه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته سی شارپ برای توسعه وب و اپلیکیشن | آموزش SQL Server را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

F

سلام وقت بخیر ببخشید نقشه راه خواندن طراحی وب سایت رو میشه بفرمایید؟ اول اون دو آموزش،تحت کنسول دوم asp.net mvc سوم asp.net core آیا میشه مر حله دوم رو کسی نخونه و به asp core بره؟

moghadamjah مدرس دوره

سلام وقت شما هم بخیر نقشه راه طراحی سایت میشه: الف) یادگیری اصل زبان سی شارپ (ترجیحا داخل محیط کنسول اپلیکیشن) ب) یادگیری زبان SQL و نحوه کار با دیتابیس و SQL Server پ) فریمورک Asp.net که مربوط به طراحی سایت میشه حالا این فریمورک Asp.net انواع الگوهای مختلفی داره که یکیش mvc هست اما شما میتونید مستقیم بعد از یادگیری مورد الف و ب، برید سراغ الگویی که مورد نیاز خودتونه با تکنولوژی جدید

F

بله ممنونم. شما آموزش asp.core رو قصد برگزاری ندارید؟ اگر آموزشی رو در همین سایت دانشجویار‌ مد نظرتون هست ممنون میشم بفرمایید تا تهیه کنیم و سریعتر حرکت کنیم.

moghadamjah مدرس دوره

خواهش می کنم نه متاسفانه فعلا شلوغی های کار اجازه ضبط دوره جدید رو نمیده بهم، البته asp.net mvc رو ضبط کردم که انشالله به زودی تو سایت منتشر می کنم بابت دوره core هم پیشنهاد می کنم با کارشناس های دانشجویار تماس بگیرید، راهنماییتون می کنن که کدوم دوره بهتره تا توش شرکت کنید

naghme.vahabi94

سلام مجدد ممنون از گفتار روان و خوبتون در ویدئو ها. بسیار کاربردی هستند. میخواستم بپرسم دوره mvc کی منتشر می شود؟ بسیار منتظر هستیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی