اطلاعات دوره
آموزش ادوبی بریج – مدیریت فایل های چندرسانه ای‎ با Adobe Bridge
مسیر آموزشی

آموزش ادوبی بریج – مدیریت فایل های چندرسانه ای‎ با Adobe Bridge

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی جنگجو4.3
  • زمان:1 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه مدیریت دارایی های دیجیتال برای هنرمندان یک موضوع بسیار مهم محسوب می شود. گرافیست ها، عکاسان، تدوینگران و تمامی افرادی که به نحوی با فایل های چند رسانه ای مواجه هستند تمایل به مدیریت مناسب، سریع و دقیق دارایی های دیجیتال خود دارند. در این زمینه نرم افزار Bridge از محصولات شرکت Adobe وظیفه مدیریت دارایی های دیجیتال هنرمندان را بر عهده گرفته و به راحتی این امکان را برای آن ها فراهم می آورد.
دوره آموزش ادوبی بریج – مدیریت فایل های چندرسانه ای‎ با Adobe Bridge دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی جنگجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادوبی بریج – مدیریت فایل های چندرسانه ای‎ با Adobe Bridge را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهران دشتی

با توجه به اینکه این آموزش متعلق به چند سال قبل و نسخه قدیمی تر و ساده تر این نرم افزار هست، طبیعتا نسخه مورد استفاده در اون زمان بسیار ساده و سطحی بوده، بنابراین آموزش مربوطه هم نسبت به علم امروز و نرم افزارهای امروزی، بسیار ساده وپیش پا افتاده بنظر میرسه اما با این حال باید بگم آموزش خیلی خوبی بود واقعا از استاد و وب سایت فرادرس تشکر و قدردانی می کنم. و جای بسیار تعجب هست که هیچ کسی در ایران طی پنج سال گذشته هیچ نرم افزار مدیریت تصویری رو آموزش نداده! واین آموزش تنها آموزش مربوط در این حوزه می باشد!!! امیدوارم شاهد آموزش های جدیدتری از نرم افزار های مدیریت تصویر باشیم. با سپاس

مریم

آموزش بی‌نهایت ساده و پیش پا افتاده بود

علی

در این آموزش جا داشت مطالب بیشتر با مدت زمان بیشتری ارائه بشه البته مواردی که مدرس ارائه کردن کاربردی بود

محمد

آموزش خوبی بود به جز این آموزش یه آموزش دیگه از آقای جنگجو گرفتم اونم خوب بود.

سمیه

روش تدریس و موارد مطرح شده خوب بود. مدرس به نکات مفیدی اشاره می کند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی