اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار بیلد باکس Buildbox برای بازی سازی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار بیلد باکس Buildbox برای بازی سازی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در نرم‌فزار Buildbox به راحتی و بدون استفاده از حتی یک خط کد و برنامه‌نویسی می‌توانیم بازی‌های جذاب با کیفیت بالا بسازیم تا وارد این صنعت بزرگ شویم و از بازی‌سازی کسب درآمد کنیم. در این نرم‌افزار، ما طراحی‌های خود را بر اساس Asset‌ها و مدل‌های سه‌بعدی و آماده‌ای که این نرم‌افزار در اختیار ما قرار داده است و در قسمت‌هایی که نیاز به برنامه‌نویسی داریم تا بتوانیم کاری مشخص را انجام دهیم، می‌سازیم. این نرم‌افزار مجموعه‌ای از Node‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است که صرفا با متصل کردن آن‌ها به یکدیگر و ساخت گراف می‌توانیم نیازهای خود را برطرف کنیم و برای بازی‌ها چارچوب تعیین کنیم. در این فرادرس، سعی کردیم موضوعات را به شکل ابتدایی و پایه در نظر بگیریم تا حتی بدون هیچ پیش‌نیاز علمی و دانشی از برنامه‌نویسی و یا بازی‌سازی، بتوانید از این آموزش بهره لازم را ببرید و پس از گذراندن این آموزش، بازی‌های دلخواه خود را بسازید و وارد بازار کار شده و از بازی‌ها کسب درآمد کنید.
دوره آموزش نرم افزار بیلد باکس Buildbox برای بازی سازی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد‌ جواد صابری نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار بیلد باکس Buildbox برای بازی سازی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی