اطلاعات دوره
آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بورس و بازارهای مالی – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بورس و بازارهای مالی – تکمیلی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عبدالرحمن حائری2
  • زمان:3 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الگوهای کندلی جزو مهم‌ترین الگوها و نشانه‌های مورد بررسی در پرایس اکشن (Price Action) برای تحلیلگران و معامله‌گران بازارهای مالی محسوب می‌شوند. در دوره مقدماتی به تفصیل، انواع الگوهای یک شمعی (یک کندلی)، دو شمعی، سه شمعی و چند شمعی، مورد معرفی و تحلیل قرار گرفتند تا مخاطبین به خوبی بدانند که الگوهای کندلی پرکاربرد کدام هستند و معنا، مفهوم و شیوه تفسیر هر یک از آن‌ها به چه صورت است. در ادامه این موضوع، لازم است تا اکنون به این مساله پرداخته شود که چطور می‌توان بر پایه این الگوهای کندلی به طراحی و تعیین استراتژی‌های معاملاتی بپردازیم تا بتوانیم به صورت کاربردی و عملی در معاملات، از این الگوها بهره ببریم، همچنین به این مساله پرداخته می‌شود که پس از طراحی استراتژی‌های معاملاتی، چطور می‌توان آن‌ها را در عمل، مورد ارزیابی قرار داده و به نقد و آزمایش پرداخت.
دوره آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بورس و بازارهای مالی – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبدالرحمن حائری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بورس و بازارهای مالی – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

با سلام.بی صبرانه منتظر ظهور اثر جدیدتان هستم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی