اطلاعات دوره
وبینار کاربرد هوش مصنوعی در فرایند خسارت های بیمه (رایگان)
مسیر آموزشی

وبینار کاربرد هوش مصنوعی در فرایند خسارت های بیمه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هانیه کارخانه5
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این کارگاه از سلسله کارگاه‌های رویداد فینوهک است. فینوهک رویدادی چالش‌محور و مبتنی بر سرمایه‌گذاری در حوزه فینتک است. هر کارگاه از فینوهک توسط مدرسی ارائه می‌شود که در صنعت فینتک باتجربه بوده و برخورد نزدیک با کسب‌وکار فینتکی داشته است. فرادرس همراه آموزشی فینوهک بوده و این وبینار را در اختیارتان قرار می‌دهد.
دوره وبینار کاربرد هوش مصنوعی در فرایند خسارت های بیمه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فرادرس توسط هانیه کارخانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کاربرد هوش مصنوعی در فرایند خسارت های بیمه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

khobخوب

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی