اطلاعات دوره
آموزش گرامر زبان انگلیسی – سطح متوسط تا پیشرفته B2 تا C2
مسیر آموزشی

آموزش گرامر زبان انگلیسی – سطح متوسط تا پیشرفته B2 تا C2

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا دلاور4.7
  • زمان:9 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گرامر زبان انگلیسی همیشه به عنوان یکی از پیچیده‌ترین و بزرگترین موانع یادگیری از سوی زبان‌آموزان مطرح شده است. اما، یادگیری زبان انگلیسی نه‌تنها به عنوان زبان بین‌المللی و ابزاری برای برقراری ارتباط حائز اهمیت است، بلکه این مهارت در بسیاری از آزمون‌های کلیدی تحصیلی و شغلی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. هدف از تهیه و تدوین این آموزش، طراحی روشی ساده و تاثیر‌گذار در فرایند یادگیری این مباحث است. در این آموزش، نکات گرامری پیشرفته مربوط به سطوح B2 و C1 و C2 تدریس شده است. با توجه به نیاز مخاطب، بعد از هر فصل، تمرین‌هایی در نظر گرفته شده تا میزان یادگیری سنجیده شود. این تمرین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا توانایی انگلیسی فکر کردن، انگلیسی نوشتن و حتی انگلیسی صحبت کردن شما را نیز بسنجند.
دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی – سطح متوسط تا پیشرفته B2 تا C2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی – سطح متوسط تا پیشرفته B2 تا C2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

عالی

آسیه

عالی بود.

جلال

رضایت بخش بود برای من، سطح لولش بالا بود و من که از قبل بلد بودم به توضیحاتی که قبلا بلد بودم اضافه کرد.

امیرحسین

واقعا درجه یک! کاش فرانسه هم همینجور ایشون تدریس کنن...

فاطمه

منتظر انتشار این سطح هستیم. سطوح قبلی بسیار مفید بودن و استفاده کردیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی