اطلاعات دوره
آموزش مکالمه پیشرفته انگلیسی – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه پیشرفته انگلیسی – بخش دوم

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک، یادگیری مکالمات پیشرفته انگلیسی برگ برنده شما در زمینه ارتباطات خواهد بود. توانایی برقراری مکالمه در سطح بالا، یکی از نکات اصلی در زمینه موفقیت در ارتباطات است. کمک به کسب نمره بالا در آزمون‌ها و یا ارتباط با افراد متخصص در حوزه‌های متنوع، از اهداف اصلی این آموزش است. در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه راجع به موضوعات متنوع در زمینه‌های مختلف به انگلیسی صحبت کنیم و با استراتژی‌های حرفه‌ای و به‌روز، سطح بالایی از دانش زبان خود را به نمایش بگذاریم. با مشاهده این آموزش، نه‌تنها یاد می‌گیرید که چگونه با دیگران در سطح بسیار بالا مکالمه کنید، بلکه نکات مهم گرامری و تلفظی نیز در حین آموزش با دقت بالا بیان شده است تا شما فراگیران، نهایت استفاده را از این آموزش ببرید. در انتهای هر بخش نیز تمرین‌های متنوع و سؤالات درک مطلب، آورده شده است تا بر اساس آن میزان یادگیری شما ارزیابی شود.
دوره آموزش مکالمه پیشرفته انگلیسی – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا رشیدی آشجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه پیشرفته انگلیسی – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

آموزش خوبی بود من راضی بودم اگر کسی هدفش یادگیری باشه قشنگ با این آموزش یاد میگیره مطالب رو.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی