اطلاعات دوره
آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.1 – بخش دوم | درس ۴ تا ۶
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.1 – بخش دوم | درس ۴ تا ۶

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مجموعه کتاب‌های Menschen برای یادگیری زبان آلمانی توسط افراد مبتدی طراحی و به انتشار رسیده است. این کتاب برای سه سطح A2 و A1 و B1 به رشته تحریر در آمده است. هر یک از سطوح به دو بخش تقسیم شده و در دو کتاب مجزا ارائه شده است. موضوعات انتخاب شده در کتاب متناسب با معیار استاندارد اتحادیه اروپا، یعنی CEFR، بوده و بر اساس موضوعات رایج در کشورهای آلمانی‌زبان به خصوص، آلمان، اتریش و سوییس هستند.
دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.1 – بخش دوم | درس ۴ تا ۶ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی – کتاب منشن Menschen A1.1 – بخش دوم | درس ۴ تا ۶ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

با سلام لطفا ادامه آموزش هم در سایت قرار بگیره ممنونم

رضا

سلام تشکر از مهندس فردی عزیز و مجموعه پرتلاش فرادرس بعنوان کسی که از مجموعه سه درس اول استفاده کردم باید عرض کنم بسیار از نحوه تدریس استاد فردی لذت بردم،  امیدوارم ایشان فرصت داشته باشند سطوح بعدی را نیز در کوتاه ترین زمان در اختیار زبان آموزان قرار دهند، مستدام باشید جناب فردی بزرگوار همچنین از مجموعه فرادرس بابت اطلاع رسانی بسیار عالی در خصوص نحوه و زمان انتشار دروس جدید بسیار سپاسگذارم

محمد

با سلام خدمت استاد محترم آقای مهندس فردی آموزش های ایشان بسیار عالی و کاربردی هستند به شخصه خیلی لذت میبرم و بسیار تشکر میکنم و از ایشان خواهش میکنم ادامه کتاب منشن A1 و همچنین سطوح بالاتر کتاب منشن A2 و B1 و B2 رو هم در برنامه آموزشی فرادرس قرار بدن ممنون و تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی