اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور تری دی مکس 3ds Max – طراحی مبلمان
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور تری دی مکس 3ds Max – طراحی مبلمان

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار تری‌ دی استودیو مکس (3ds Max‎) از پرکاربردترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی است که تسلط طراحان بر این نرم‌افزار یکی از عوامل مهم در جذب طراح در بازار کار است. با این نرم‌افزار، طراح قادر به شبیه‌سازی سه‌بعدی حجم‌های معماری، طرح‌های صنعتی، مبلمان معماری و… خواهد بود. در این فرادرس، در کنار آموزش پایه‌ای مدل‌سازی با نرم‌افزار تری دی مکس 3ds Max و رندرگیری، روند و قوانین کاربردی طراحی مبلمان معماری با توجه به نیاز بازار و اصول طراحی، آموزش داده می‌شود تا، در نهایت، هنرجو بتواند بر صفر تا صد طراحی و شبیه‌سازی یک مبلمان معماری تسلط داشته باشد. اصول پایه کاربردی مدل‌سازی در 3ds Max، فرایند طراحی مبلمان معماری، مدلینگ مبلمان اداری، مدلینگ مبلمان مسکونی، اصول پایه کاربردی پلاگین V-Ray و متریال‌دهی، نورپردازی و رندرگیری عناوین موضوعات این آموزش هستند. 
دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس 3ds Max – طراحی مبلمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهسا رمضانپور احمدچالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس 3ds Max – طراحی مبلمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی