اطلاعات دوره
آموزش طراحی ساده اشیا – عملی و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش طراحی ساده اشیا – عملی و به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم غلامی0
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زمانی که تکنیک‌ها و نکات مورد نیاز نقاشی را آموزش دیده باشید، به خوبی می‌توانید از طراحی ساده اشیا کار خود را آغاز کنید و پله‌پله در این زمینه حرفه‌ای شوید. در این فرادرس، می‌خواهیم از نحوه گرفتن قلم تا ترسیم ساده‌ترین خطوط و منحنی‌ها را با استفاده از نکات و تکنیک‌های هنر نقاشی یاد بگیریم و تمرین کنیم. پس از تسلط به این اصول اولیه، به شما می‌آموزیم که چگونه نگاه متفاوتی به اشیای اطراف خود داشته باشید و تناسب بین اندازه و ابعاد آن‌ها را تشخیص دهید تا بتوانید اشیای اطراف خود را به درستی به تصویر بکشید. با تسلط به تشخیص اندازه و تناسب اشیای مختلف با یکدیگر، با هم دست به قلم خواهیم شد و متناسب با اندازه‌هایی که می‌بینیم و نکات و تناسباتی که یاد گرفتیم، به شبیه‌سازی اشیای مورد نظر خود از اشیای ساده گرفته تا پیچیده خواهیم پرداخت.
دوره آموزش طراحی ساده اشیا – عملی و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی ساده اشیا – عملی و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی