اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی از محصولات برای یک فروشگاه اینترنتی
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی از محصولات برای یک فروشگاه اینترنتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیر یاری4.9
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

عکس بخش جدانشدنی از کسب و کار اینترنتی محسوب می‌شود و فروش اینترنتی هر کالایی تنها با نمایش عکس آن کالا امکان‌پذیر است. فرقی ندارد که شما بخواهید محصولات یک شرکت تولیدی را در یک فروشگاه آنلاین بفروشید یا گلدان‌های دست‌ساز سفالی خود را در اینستاگرام به فروش برسانید، به هرحال نیاز دارید تا از این محصولات عکس بگیرید و عکس‌های خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. آموزش عکاسی از محصولات برای یک فروشگاه اینترنتی یک آموزش پروژه‌محور واقعی است که مدرس اجرای آن را از ابتدا تا انتها بر عهده دارد. در طول این آموزش، درباره همه جزئیات عکاسی از محصولات یک داروخانه آنلاین که شامل محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی است توضیح داده می‌شود. برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه، انتخاب الگوی عکاسی، ساخت سافت‌باکس و تنظیمات نوردهی برای آن، تنظیمات دوربین، استفاده از فرمت‌های مورد نیاز و تبدیل و ویرایش صدها عکس که در هر نوبت عکاسی ثبت می‌شوند، همگی با جزئیات در این آموزش تشریح می‌شوند.
دوره آموزش عکاسی از محصولات برای یک فروشگاه اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر یاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی از محصولات برای یک فروشگاه اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مونا

عالی بود.

نگین

خیلی عالیه. خیلی با حوصله و با تمام جزئیات تدریس میکنن. اینکه تهیه تجهیزات دست ساز رو هم اموزش میدن، تو این گرونی میتونه خیلی مفید باشه. ازشون کمال تشکر رو دارم. و اگه امکانش هست، عکاسی تبلیغاتی رو هم به این شکل در فرادرس آماده و تدریس کنن، خیلی خوب میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی