اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی عکاسی خیابانی – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی عکاسی خیابانی – به زبان ساده

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره ساداتی0
  • زمان:1 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری تکنیک‌های عکاسی خیابانی از این رو حائز اهمیت است که ما از طریق این شیوه عکاسی به فرهنگ یک شهر و کشور نزدیک خواهیم شد و اجتماعی از مردم یا طریقه زندگی و نوعی از سبک زندگی آن‌ها را به نمایش می‌گذاریم. بنابراین، بسیار مهم است یاد بگیریم آنچه که حقیقت است را کشف کنیم و با داشتن دانش عکاسی خیابانی داستان عکس یا عکس‌ها را بازگو کنیم. یکی از شاخه‌های مهم عکاسی که برای علاقه‌مندان عکاسی مورد توجه قرار دارد، عکاسی خیابانی است. از طریق این نوع عکاسی می‌توان تاریخ و فرهنگ یک جامعه را از هر منظری ثبت کرد. هر فرد با این نوع عکاسی می‌تواند نگاه و دریچه شخصی خود را پیاده کند و آنچه را که به عنوان شهود و احساس خود لمس می‌کند ثبت کند.
دوره آموزش مقدماتی عکاسی خیابانی – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره ساداتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی عکاسی خیابانی – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی