اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی در سفر – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی در سفر – به زبان ساده

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره معزز5
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

عکاسی و سفر کردن در دنیای امروز آنچنان در هم رنگ تنیده‌اند که حتی می‌توان گفت تصور سفر، بدون عکس گرفتن و اشتراک گذاشتن آن‌ها ناممکن است. دانستن تکنیک‌های عکاسی و بررسی عکس‌های دیگر، راه‌گشای ثبت لحظات باشکوه و به دست آوردن گنجینه‌ای تصویری از سفر است. اشتراک داستان‌های سفر از طریق عکس‌ها، کمک می‌کند که افراد دیگر نیز در تجربه شما سهیم شوند. عکاسی هنر لحظه‌ها است و عکاس هر لحظه از جهان گذرا را ثبت کرده و خاطره‌ای جدید را به آلبوم‌ها و آرشیوهای عکس اضافه می‌کند. دانستن تکنیک‌های عکاسی و بررسی عکس‌های دیگر، راهگشای ثبت لحظات باشکوه و به دست آوردن گنجینه‌ای تصویری از سفر است. دوربین و تجهیزات مورد نیاز عکاس باید بر اساس ویژگی‌های سوژه‌های سفری تنظیم شود و با دانستن آن‌ها و یادگیری راه‌هایی که عکاسان دیگر طی کرده‌اند، سرعت عمل عکاسی بیشتر می‌شود و از سردرگمی رهایی می‌یابد و عکس‌های خلاقانه و منحصر به فردی را تولید می‌کند.
دوره آموزش عکاسی در سفر – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره معزز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی در سفر – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی