اطلاعات دوره
آموزش جلوه های صوتی، سه بعدی سازی و سطح بندی صدای انیمیشن با ادوبی ادیشن
مسیر آموزشی

آموزش جلوه های صوتی، سه بعدی سازی و سطح بندی صدای انیمیشن با ادوبی ادیشن

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای سینما و انیمیشن موضوع Sound Effect از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، Sound Effect و سطح‌بندی مناسب صدا، حتی 3D‌سازی یا دالبی کردن صدا یکی از پردرآمدترین مباحث مربوط به این صنعت است. در این فرادرس، مطالب مربوط به القای حس و جان بخشیدن به تصویر را با یکدیگر بررسی و اجرا می‌کنیم. اهمیت آموختن این موضوع هم به صورت غریزی و هم به صورت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا نقش Sound Effect در فیلم‌، انیمیشن، مستند و گاها بعضی از تیزرهای تبلیغاتی را درک و اجرا کنید، تصویر بدون Sound Effect می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد چون گوش شنونده پس از سکوت ممتد در فیلم یا انیمیشن دچار کسل شدن و خواب‌آلودگی مخاطب می‌‌شود، ما در این آموزش Sound Effect را به صورت حرفه‌ای و پروژه‌محور به شما آموزش می‌دهیم.
دوره آموزش جلوه های صوتی، سه بعدی سازی و سطح بندی صدای انیمیشن با ادوبی ادیشن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جلوه های صوتی، سه بعدی سازی و سطح بندی صدای انیمیشن با ادوبی ادیشن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

درود فراوان ، بنده با تصویر کار نمیکنم ولی با دیدن این آموزش نکات بسیار مهمی را نیز راجع به صدا یاد گرفتم . البته تمامی دروس نیاز به چند بار دیدن و تمرین بخش بخش آن دارد که باز نکات دیگری را بتوان دریافت کرد و یاد گرفت . از جناب جعفری تشکر بسیار بسیار دارم بخاطر زحمت بیش از حدی که میکشند و واقعا در حال مشتاقان لطف میکنند . منتظر آموزشهای دیگر نیز از ایشان هستم . دم تمام کارکنان موسسه فرادرس گرم . در پناه حق .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی