اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور ASP.NET – ورود داده های انبوه با اکسل و خروجی اکسل و PDF
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور ASP.NET – ورود داده های انبوه با اکسل و خروجی اکسل و PDF

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا بهارلوئی4.4
  • زمان:3 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در وب‌سایت‌های تعاملی ضرورت وجود روش ساده‌ای مانند فایل اکسل که بتوان با آن داده‌های انبوه را در وب‌سایت بارگذاری و سپس به صورت یک فایل اکسل بتوان داده‌های انبوه را از سایت دریافت کرد، جایگاه بالایی دارد. هدف از ارائه این فرادرس ارائه راه‌حلی مناسب در کدنویسی برای بارگذاری و دریافت چنین فایلی در بستر ASP.NET Core است. در مطالب ارائه شده این آموزش، روش سنتی تک‌تک وارد کردن داده که علاوه بر وقت‌گیر بودن، خسته‌کننده نیز است، حذف شده و شیوه‌ای جدید با استفاده از فایل اکسل فراهم شده است تا اطلاعات و داده‌های فراوان و انبوه خود را در پایگاه داده وب‌سایت بارگذاری و یا دریافت داده‌های فراوان و انبوه مورد نظر را بدون اتلاف وقت انجام دهیم.
دوره آموزش پروژه محور ASP.NET – ورود داده های انبوه با اکسل و خروجی اکسل و PDF دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور ASP.NET – ورود داده های انبوه با اکسل و خروجی اکسل و PDF را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

سلام خسته نباشید ! من آموزش های زیادی دیدم اما به جرات میتونم بگم که طرزبیان و تدریس فوق العادس و خوشحالم که این دوره رو تهیه کردم

حشمت

سلام به عنوان مکمل دوره های دیگر کاربرد دارد و کاملا پایه را ارایه نمودند . به هر حال مناسب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی