اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش SQL و MySQL
مسیر آموزشی

دوره آموزش SQL و MySQL

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Structured Query Language یا به اختصار SQL زبانی پرکاربرد است که به منظور کار با داده‌ها در دیتابیس مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین MySQL نیز یک سیستم مدیریت پایگاه دادهٔ اپن‌سورس است که مبتنی بر این زبان بوده و توسط وب اپلیکیشن‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد مضاف بر اینکه ارتباط بسیار خوبی نیز با زبان PHP دارا است. در این دورهٔ مقدماتی پس از آشنایی با یکسری مفاهیم کلی، با اصول کار با زبان اس‌کیوال من‌جمله دستورات UPDATE ،SELECT ،INSERT و DELETE آشنا خواهید شد سپس به مفاهیم خاص‌تری همچون نحوهٔ استفاده از اپراتورها در زبان اس‌کیو‌ال خواهیم پرداخت.
دوره دوره آموزش SQL و MySQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط علی اسدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش SQL و MySQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی