اطلاعات دوره
دوره بررسی فرآیند جذب و استخدام منابع انسانی
مسیر آموزشی

دوره بررسی فرآیند جذب و استخدام منابع انسانی

35,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 35,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره بررسی فرآیند جذب و استخدام منابع انسانی قصد داریم به شکل کاربری و موثر به بررسی فرآیند جذب و استخدام نیرو انسانی در سازمان ها بپردازیم. فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی فرآیندی برای شناسایی، غربالگری، انتخاب و انتصاب کاندیداهای بالقوه برای پرکردن موقعیت های شغلی خالی در یک سازمان است. پس می توانیم بگوییم این فرآیند یکی از اصلی ترین وظایف مدیریت منابع انسانی سازمان است. اگر در ابتدای راه هستید و به عنوان مدیر یک مجموعه قصد دارید با نحوه استقرار فرآیندهای منابع انسانی آشنا شوید پس ما را در این دوره همراهی کنید. در این دوره با نکات مهم کارمندیابی، جذب و استخدام نیروه انسانی و گام ها اصلی آن آشنا می شوید. همچنین در این دوره مراحل استخدام و اینکه در طول این مراحل به عنوان یک مدیر منابع انسانی چه کارهایی باید انجام دهید را می آموزید.
دوره دوره بررسی فرآیند جذب و استخدام منابع انسانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سیدرضا مرتضوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 35,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره بررسی فرآیند جذب و استخدام منابع انسانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی