اطلاعات دوره
آموزش سریع ورد به زبان ساده - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سریع ورد به زبان ساده - مقدماتی

23,760 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 23,760 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ورد به زبان ساده قصد داریم به صورت کوتاه و سریع امکانات کاربردی ورد را در کمتر از یک ساعت آموزش دهیم. با یک آموزش کوتاه و کاربردی در خدمت شما هستیم در این دوره قصد داریم به صورت سریع امکانات Microsoft Word را آموزش دهیم. اگر به دنبال آموزش کوتاه ورد هستید که در آن بتوانید خیلی سریع کار با این نرم افزار را یادبگیرید، دوره آموزش سریع ورد به زبان ساده مناسب شماست. چون در این دوره تلاش کرده ایم به صورت خلاصه فقط موارد عمومی و کاربردی ورد را در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش دهیم. آنچه در آموزش سریع ورد به زبان ساده خواهید آموخت:
دوره آموزش سریع ورد به زبان ساده - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سودا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,760 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سریع ورد به زبان ساده - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی