اطلاعات دوره
آموزش مدیتیشن از مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش مدیتیشن از مبتدی تا پیشرفته

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره مدیتیشن از مبتدی تا پیشرفته با شناخت اصول اصلی این ورزش ذهنی، به آرامش ذهنی خواهید رسید و می توانید سطح فرکانس خود را بالا ببرید. مدیتیشن یا به عبارتی مراقبه، درون کاوی یک تکنیک و تمرین ذهنی و بدنی است که در آن شخص به آرامی توجه خود را به درون می برد تا به آرامش جسمی و ذهنی دست پیدا کند در واقع مهارت کار و روش تسلط بر ذهن است. احتمالا شما هم با شنیدن نام مدیتیشن، این تصور را دارید که نوعی فعالیت لوکس است و به همین دلیل از انجام آن صرف نظر کردید، ولی باید بدانید باتوجه به سبک زندگی ای که در حال حاضر داریم مراقبه می تواند یک امر واجب باشد که با انجام آن در طول روز به آرامش می رسیم. برای شروع کافیست دستورالعمل های اجرای مدیتیشن را به شکل درست بلد باشیم و آن ها را اجرا کنیم. ما قصد نداریم مدیتیشن را مانند هندوها یا بودایی ها که ساعت ها بدون تحرک می‌ نشینند و مدیتیشن می کنند، انجام دهیم زیرا رسیدن به این سطح بسیار دشوار بوده و هم ما را از زندگی روزانه‌ خود دور می کند. هدف ما از انجام مدیتیشن رسیدن به آرامش ذهنی است. همانطور که مراقب سلامت جسم خود هستیم باید با انجام ورزش های ذهنی از ذهن خود نیز مراقبت کنیم که یکی از بهترین ورزش ها برای ذهن، اجرای مدیتیشن به شکل منظم و اصولی است.
دوره آموزش مدیتیشن از مبتدی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی کاردان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیتیشن از مبتدی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی