اطلاعات دوره
آموزش شطرنج – گشایش ها و شروع بازی
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج – گشایش ها و شروع بازی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سپیده سلجوقی4.3
  • زمان:4 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به مجموعه حرکات ابتدایی در بازی شطرنج، گشایش یا شروع بازی گفته می‌شود. در ابتدای بازی، هدف بازیکن گسترش اولیه نیروهای خود به بهترین نحو ممکن است تا بتواند خانه‌ها و خطوط مهم را تسخیر و یا کنترل کند. در مرحله گشایش نبرد اصلی حول تصرف مرکز و باز کردن مسیر گسترش برای مهره‌های خودی است و البته باید این کار به شکلی انجام شود که موانع اساسی در گسترش حریف به وجود آید. این آموزش جنبه سرگرمی نیز خواهد داشت و بنابراین کسانی هم که قصد یادگیری شطرنج حرفه‌ای ‌را ندارند، همچنان می‌توانند از آن لذت ببرند. قصد داریم در این آموزش دیدی تاریخی به موضوع شطرنج داشته باشیم. با خاستگاه و دلایل نامگذاری گشایش‌ها آشنا شویم و از زندگی روزمره بزرگان شطرنج نیز مطالبی خواهیم آموخت. 
دوره آموزش شطرنج – گشایش ها و شروع بازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپیده سلجوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج – گشایش ها و شروع بازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی