اطلاعات دوره
آموزش نویسندگی خلاق – به زبان ساده و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش نویسندگی خلاق – به زبان ساده و کاربردی

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:صائمه هادی زاده0
  • زمان:50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر وقت سخن از نویسندگی به میان می‌آید، به یاد این می‌افتیم که باید یک‌سری قواعد نوشتاری و ادبی بدانیم و بر قوانین نگارشی تسلط داشته باشیم تا بتوانیم یک متن مناسب بنویسیم. اما، در این فرادرس، ضرورت نوشتن روزانه و اهمیت انتقال مطلب را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. هدف و نحوه‌ بیان هر نوشته اثرگذارترین بخش آن است که باید به این موضوع توجهی ویژه شود. به غیر از آن، در این آموزش، می‌خواهیم مبحث نویسندگی را در ساده‌ترین و دلچسب‌ترین حالت بیان کنیم تا برای کسانی که نمی‌خواهند آثارشان را منتشر کنند نیز، نوشتن یکی از لذت‌بخش‌ترین راه‌های انتقال اندیشه‌ باشد. در این آموزش، تلاش کرده‌ایم که از شروع تا پایان هنر نوشتن و نویسندگی را بررسی کنیم. هدف این درس، به غیر از توضیح عناصر مهم نوشتن داستان و رمان، آن است که بدانیم درون‌مایه اصلی نوشتن یک کتاب یا داستان چیست، کتاب‌هایی که در راستای پیشرفت این هنر باید بخوانیم را با هم مرور کنیم و، در نهایت، بررسی کنیم که چطور می‌توانیم آثار متنی جذابی را خلق کنیم و آن‌ها را منتشر یا چاپ کنیم.
دوره آموزش نویسندگی خلاق – به زبان ساده و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط صائمه هادی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نویسندگی خلاق – به زبان ساده و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی