اطلاعات دوره
آموزش ساخت میکروسرویس با نود جی اس Nodejs و ری اکت React
مسیر آموزشی

آموزش ساخت میکروسرویس با نود جی اس Nodejs و ری اکت React

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدحسین نجات0
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برنامه‌های یکپارچه نیاز به تلاش بیشتری برای پاسخ به تغییرات در سیستم دارند و اگر هر جزء خاص دچار نقص شود کل سیستم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. لذا استفاده از میکروسرویس‌ها به دلیل کاستی‌های معماری مونولیتیک توسعه نرم‌افزار ضروری به نظر می‌رسد. امروزه می‌توانیم با استفاده از میکروسرویس‌ها این مشکلات را حل کنیم. میکروسرویس به ما این امکان را می‌دهد تا اجزای محصول نرم‌افزاری خود را جداگانه بسازیم بطوریکه اگر در یک جزء ایرادی وجود داشته باشد، بر عملکرد کل محصول نرم‌افزاری تاثیری نخواهد گذاشت. در این فرادرس، مفهوم میکروسرویس‌ها را بررسی می‌کنیم، نحوه پیاده‌سازی میکروسرویس با Node.js را یاد می‌گیریم و چگونگی تغییر عملکرد میکروسرویس‌ها در توسعه نرم‌افزار را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش ساخت میکروسرویس با نود جی اس Nodejs و ری اکت React دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت میکروسرویس با نود جی اس Nodejs و ری اکت React را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی