اطلاعات دوره
آموزش لومیون – انیمیشن سازی سه بعدی و رندر گیری سریع با Lumion
مسیر آموزشی

آموزش لومیون – انیمیشن سازی سه بعدی و رندر گیری سریع با Lumion

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین نظریافت طوسی4.3
  • زمان:9 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس با ارائه آموزش نسخه پیشرفته لومیون شما به یکی از قوی‌ترین انجین‌های رندر گیری مسلط می‌شوید تا الهام بخش سفر خلاق شما از تخیل به تجسم باشد. به شما یاد می‌دهیم که چطور مدل‌های سه‌بعدی خود را وارد این نرم‌افزار کنید، محیط اطراف آن را شبیه‌سازی کنید و با متریال‌سازی حرفه‌ای و نورپردازی که یاد می‌گیرید شما آماده انجام پروژه‌های بین‌المللی خواهید شد، در ادامه با 4 ورکشاپ کلبه چوبی، پروژه ویلایی، پروژه داخلی و پروژه فضای شهری تمامی آموخته‌های خود را به صورت عملی پیاده‌سازی می‌کنید و در نهایت در بخش‌های پایانی با قابلیت انیمیشن‌سازی و ارائه رندرهای 360 درجه (VR)، شما به کاربر بین‌المللی و حرفه‌‌ای در این نرم‌افزار تبدیل خواهید شد.
دوره آموزش لومیون – انیمیشن سازی سه بعدی و رندر گیری سریع با Lumion دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نظریافت طوسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لومیون – انیمیشن سازی سه بعدی و رندر گیری سریع با Lumion را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی