اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد عابدی5
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان‌طور که می‌دانیم، با پیشرفت تکنولوژی، دنیای مدل‌سازی و طراحی نیز تغییر کرده است و امروزه نرم‌افزارهای بسیاری برای مدل‌سازی به ویژه مدل‌سازی سه‌بعدی عرضه شده‌اند که می‌توان گفت زیبراش (ZBrush) یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی است و به عنوان پیشرفته‌ترین نرم‌افزار مدل‌سازی شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و صنعت سینما و انیمیشن، بازار مدل‌های سه‌بعدی بسیار گرم شده است و نیاز به نیروهای متخصص در زمینه طراحی سه‌بعدی هر روز بیشتر می‌شود؛ بنابراین، اگر قصد ورود به دنیای مدل‌سازی سه‌بعدی و طراحی شخصیت‌های سه‌بعدی را دارید، یادگیری مدل‌سازی سه‌بعدی با زیبراش برایتان مفید خواهد بود. 
دوره آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمد عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی