اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد عابدی4.7
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان‌طور که می‌دانیم، با پیشرفت تکنولوژی، دنیای مدل‌سازی و طراحی نیز تغییر کرده است و امروزه نرم‌افزارهای بسیاری برای مدل‌سازی به ویژه مدل‌سازی سه‌بعدی عرضه شده‌اند که می‌توان گفت زیبراش (ZBrush) یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی است و به عنوان پیشرفته‌ترین نرم‌افزار مدل‌سازی شناخته می‌شود. در این فرادرس، به صورت پایه، محیط کاربری و ابزارهای زیبراش را معرفی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد، مطالب و مفاهیم را به روش‌هایی بیان کنیم که حتی افرادی که هیچ‌گونه آشنایی با نرم‌افزارهای سه‌بعدی نداشته‌اند و در هر سطح از دانش قبلی، بتوانند مطالب را درک و از آموزش استفاده کنند. 
دوره آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمد عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی زیبراش ZBrush برای مدل سازی سه بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی