اطلاعات دوره
آموزش کورل ویژه اینستاگرام – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش کورل ویژه اینستاگرام – به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:2 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی شاهد رقابت فشرده‏‏‌ای برای ارائه زیباتر و جذاب‏‌تر مطالب به مخاطبین هستیم. برای موفقیت در این بازار باید نوآوری داشته باشید و بتوانید ایده‌های جدیدی را پیاده‏‌سازی کنید، نه اینکه منتظر باشید تا کارهای جدیدی طراحی شود و شما از آن‌ها کپی کنید. نرم‌افزار کورل، ابزارهای مناسبی جهت نوآوری و پیاده‏‌سازی افکار خود در اختیار شما قرار می‌دهد. در این آموزش، سعی شده است با شناخت کامل انواع پست، استوری، کاور، قالب و... چند نمونه از هر کدام طراحی شود تا با امکانات کورل برای عملکرد بهتر در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.
دوره آموزش کورل ویژه اینستاگرام – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کورل ویژه اینستاگرام – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی