اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول روانشناسی بالینی + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش اصول روانشناسی بالینی + نکات کاربردی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ناهید میرزمانی0
  • زمان:5 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آگاهی داشتن از روش‌های علمی، باعث می‌شود کار بالینی ارتقا پیدا کند. دامنه کار روانشناسان بالینی بسیار گسترده است. دانشجویان، در پایان، با انواع مدل‌های آموزشی، همچنین انواع روش‌های تحقیق و سنجش‌های رفتاری در روانشناسی بالینی آشنا خواهند شد. قطعاً روانشناسی بالینی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های زیرمجموعه روانشناسی است که البته شامل مباحث بسیار گسترده‌ای است. توجه به شناخت انسان‌ها‍، رشد و سلامت روان، همچنین تأثیر آن بر جسم، اهمیت این رشته را بیش از پیش آشکار می‌کند. یک روانشناس لازم است تا این رشته و نحوه برخورد با مراجعان مختلف را یاد بگیرد. این آموزش به زبانی علمی و روان شما را با جایگاه این رشته، انواع رویکردها، نحوه صحیح برخورد با مراجع، انواع مصاحبه، نوع سوالات مختلف و سنجش‌های متنوع در موقعیت‌های متفاوت آشنا می‌کند.
دوره آموزش اصول روانشناسی بالینی + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ناهید میرزمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول روانشناسی بالینی + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی