اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی و شناخت انواع اختلال شخصیت
مسیر آموزشی

آموزش بررسی و شناخت انواع اختلال شخصیت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با گسترش علم روانشناسی و پررنگ شدن نقش آن در زندگی روزمره جوامع، نیاز به منابع معتبر و علمی برای تشریح مطالب و مبانی علم روانشناسی ضرورت پیدا کرده است. یکی از این مطالب که معمولاً صحبت‌های زیادی در مورد آن‌ها می‌شود و استفاده از اصطلاحات آن در میان مردم پرتکرار شده است، انواع اختلالات شخصیت است. در این فرادرس، علاوه بر بیان دقیق نشانه‌های اختلالات دهگانه شخصیت، راه‌های تشخیص آن‌ها را هم بر اساس منابع رسمی بیان می‌کنیم و نحوه شناسایی این اختلالات را نیز در بافت زندگی روزمره افراد شرح خواهیم داد. همچنین مثال‌هایی از موردها و مراجعین واقعی در خلال آموزش بیان خواهد شد تا واقعیت به‌روز این اختلالات در بافت جامعه را فرای مباحث تئوری بشناسید.
دوره آموزش بررسی و شناخت انواع اختلال شخصیت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا درون پرور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی و شناخت انواع اختلال شخصیت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی