اطلاعات دوره
آموزش ذهن آگاهی برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش
مسیر آموزشی

آموزش ذهن آگاهی برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:لیلی محسنی0
  • زمان:1 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ذهن‌آگاهی روشی علمی و تحقیق شده برای پرورش آگاهی، آرامش و سامان دادن به عواطف و افکار پراکنده‌مان است، روشی با وسعت تاثیرگذاری بسیار، از تجربه بودن و سرشار شدن از شعف موجود در لحظه حال تا رسیدن به سبکی از زندگی که مبتنی بر رهایی، آزادی و سبک‌بالی است. جایی که رخدادهای زندگی شما را به هم نمی‌ریزد و از مسیر رشد و تعالی خودتان خارج نمی‌کند. مهم‌ترین هدیه ذهن‌آگاهی معرفی روشی بسیار اثرگذار برای کاهش استرس و اضطرابی است که به شکل فزاینده‌ای در زندگی ما در حال تولید است. همچنین ذهن‌آگاهی کمک می‌کند تا از آشفتگی‌ها و سردرگمی‌های فکری، هیجانی و انرژیکی دور شده و ذهن و روان خود را سامان دهید.
دوره آموزش ذهن آگاهی برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلی محسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ذهن آگاهی برای کاهش استرس و رسیدن به آرامش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی