اطلاعات دوره
آموزش تحلیل داده های کسب و کار با اکسل Excel
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده های کسب و کار با اکسل Excel

679,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 679,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهنگ رحیمی نژاد0
  • زمان:2 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از تحلیل داده‌های کسب‌وکار می‌توان در بخش‌های مختلف مانند عملیات و زنجیره تامین، مارکتینگ (Marketing) و فروش، مالی و منابع انسانی استفاده کرد و در نهایت کمک شایانی به انتخاب‌های آگاهانه، شناخت مشکلات، آگاهی از نقاط قوت و ضعف، بازگشت سریع سرمایه، صرفه‌جویی در زمان و در نهایت بالابردن سوآوری کسب‌وکار کرد. هدف ما در این فرادرس این است که با نرم‌افزار اکسل بتوانیم داده‌های سازمان خود را تحلیل کنیم. این آموزش در کنار معرفی برخی ابزارهای تحلیل داده در اکسل، با حل مثال‌هایی در زمینه‌ فروش، سعی دارد به شما کمک کند تا با دیدگاهی جدید به داده‌های سازمان خود نگاه کنید و از این مثال‌ها برای حل سوالات سازمان خود ایده بگیرید.
دوره آموزش تحلیل داده های کسب و کار با اکسل Excel دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهنگ رحیمی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 679,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده های کسب و کار با اکسل Excel را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی