اطلاعات دوره
آموزش استاندارد آموزش و توسعه منابع انسانی ایزو ISO 10015:2019
مسیر آموزشی

آموزش استاندارد آموزش و توسعه منابع انسانی ایزو ISO 10015:2019

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا دهقانی0
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استقرار يک نظام آموزشی توسعه يافته و روزآمد در سازمان‌ها و شرکت‌ها، نيازمند رعايت الزامات مورد تاکيد در استانداردهای بين‌المللی اين حوزه است. در بین استانداردهای آموزشی معتبر، استاندارد ایزو 10015 دارای قدمت و شهرت بیشتری است. نسخه جدید این سند با استانداردهای حوزه مدیریت کیفیت (ISO 9000) بیشترین تجانس را دارد، از این رو بدون توجه به الزامات این استاندارد امکان دستیابی به یک نظام آموزشی روزآمد و توسعه‌یافته که خدمات آموزشی با کیفیت را به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه دهد ممکن نیست. این استاندارد اغلب دستاوردهای نوین در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی را در قالب الزامات مدیریت کیفیت برای تحقق نیازهای شایستگی و توسعه افراد در خود جای داده است، لذا یادگیری و پیاده‌سازی این استاندارد یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای استقرار نظام آموزشی شرکت و سازمان در کلاس جهانی است.
دوره آموزش استاندارد آموزش و توسعه منابع انسانی ایزو ISO 10015:2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا دهقانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاندارد آموزش و توسعه منابع انسانی ایزو ISO 10015:2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی