اطلاعات دوره
آموزش استاندارد ایزو ISO 14224 – جمع آوری داده های قابلیت اطمینان، مدیریت نگهداری و تعمیرات
مسیر آموزشی

آموزش استاندارد ایزو ISO 14224 – جمع آوری داده های قابلیت اطمینان، مدیریت نگهداری و تعمیرات

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با وجود آن که تمرکز استاندارد ایزو ۱۴۲۲۴ بر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است، می‌تواند در انواع مختلف سازمان‌ها به‌کارگیری شود. همان‌گونه که از عنوان استاندارد مشخص است، مباحث مربوط به قابلیت اطمینان، داده‌های نگهداشت و تبادل اطلاعات از جمله کلیدواژه‌هایی است که علاقه‌مندان به این آموزش می‌توانند نسبت به آن‌ها آشنایی مطلوب و کاربردی‌ به دست آورند. مدیریت اطلاعات تجهیزات یکی از بنیادی‌ترین اقداماتی است که مدیران و کارشناسان نگهداری و تعمیرات به منظور مدیریت بهینه دارایی‌های فیزیکی در سازمان خود به آن نیازمند هستند و باید مهارت‌های عملی لازم را کسب کنند. بدین ترتیب، در این آموزش، اصول و الزامات مدیریت موثر بر اطلاعات تجهیزات را یاد گرفته و پس از آن خواهیم توانست به صورت عملی از مطالب این آموزش در محیط کار استفاده کنیم.
دوره آموزش استاندارد ایزو ISO 14224 – جمع آوری داده های قابلیت اطمینان، مدیریت نگهداری و تعمیرات دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود یوسفی منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استاندارد ایزو ISO 14224 – جمع آوری داده های قابلیت اطمینان، مدیریت نگهداری و تعمیرات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی