اطلاعات دوره
آموزش پی ال سی فتک – حل پروژه های کاربردی با PLC FATEK
مسیر آموزشی

آموزش پی ال سی فتک – حل پروژه های کاربردی با PLC FATEK

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید احراری0
  • زمان:2 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرکت FATEK یکی از ارائه‌کنندگان سیستم‌های اتوماسیون صنعتی است و به دلیل تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در صنعت اتوماسیون ایران برای خود پیدا کرده است و در بسیاری از صنایع کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، بر آن شدیم تا آموزشی مبتنی بر PLC، همراه با تمرین‌هایی بر اساس توانمندی‌های بالای پی‌ال‌سی فتک و کاربردهای آن در صنعت به مخاطبان ارائه کنیم.
دوره آموزش پی ال سی فتک – حل پروژه های کاربردی با PLC FATEK دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید احراری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پی ال سی فتک – حل پروژه های کاربردی با PLC FATEK را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی