اطلاعات دوره
آموزش طراحی سازه های بتن آرمه ۱ – بتن مسلح – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سازه های بتن آرمه ۱ – بتن مسلح – مرور و حل مساله

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عطا حجت کاشانی0
  • زمان:4 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به توسعه روزافزون ساخت و ساز به ویژه سازه‌های بتن‌آرمه، این نیاز وجود دارد که دانشجویان و مهندسان با حل مسائل متنوع در خصوص آنالیز و طراحی انواع سازه‌های بتن‌آرمه تسلط لازم را به دست آورند. هدف از ارائه این فرادرس آشنایی فراگیران با مسائل متنوع در حوزه آنالیز و طراحی سازه‌های بتن‌‌آرمه 1 است. در این فرادرس تلاش می‌شود مسائل کاربردی و توضیحات لازم براساس آخرین ویرایش آیین‌نامه‌های معتبر ارائه شود. یکی از معضلات فارغ‌التحصیلان مهندسی عمران، نداشتن تسلط کافی در امور طراحی و آشنا نبودن با ضوابط آیین‌نامه است چون بسیاری از ضوابط آیین‌نامه‌ای در خلال تدریس مفاهیم مورد بررسی دقیق قرار نمی‌گیرند. در این فرادرس تلاش می‌شود با به کارگیری منابع معتبر داخلی و خارجی، مسائل جدید و کاربردی مورد ارزیابی قرار گرفته و مشکلات مطروحه مرتفع شوند.
دوره آموزش طراحی سازه های بتن آرمه ۱ – بتن مسلح – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عطا حجت کاشانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سازه های بتن آرمه ۱ – بتن مسلح – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی