اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
Data Visualization با پایتون
مسیر آموزشی

Data Visualization با پایتون

619,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 619,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن2.8
  • مدرس:رضا دولتی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما تو دنیایی زندگی میکنیم که همه چیز به سمت سریع تر شدن حرکت میکنه. برای ذهن انسان درک اشکال خیلی راحت تر از اعداد و ارقام هست چون ذهن برای درک اعداد به پردازش بیشتری نسبت به اشکال نیاز داره. مثلا درک بلندی و کوتاهی قد دو نفر با چشم خیلی ساده تر و سریع‌تر انجام میشه تا دیدن ارقام مربوط به اعداد قد اونها. حتی ممکنه گاهی مقیاس‌های اندازه‌گیری هم با همدیگه متفاوت باشند و درک این موضوع سخت تر هم بشه!
دوره Data Visualization با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط رضا دولتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Data Visualization با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

556mercede

لطفن میشه کدهاشو بذارید خیلی عالی درس را توضیح می دهید فقط ممکنه کدهارو را هم همراهش نیست مشکله

haresa

سلام ضبط این دوره تموم شده؟ یعنی همین ۱۱ درس هست؟

abbasigudarzi

خیر اضافه میشه

Alibabaalu

سلام عید سعید فطر مبارک چرا دیگه این دوره آپدیت نمیشه

محمدعلی

ببخشید برنامه ای برای ضبط دوره‌ای داده‌محور برای پایتون ندارید؟ یا زبان R؟ چون همون‌طور که میدونید این دوتا زبان برای کار با داده بیشترین استفاده رو دارن و میخواستم بدونم قصدی برای آموزش این دو زبان برای کار با داده و آمار ندارید؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی