اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تکنیک های قیمت گذاری پروژه های فریلنسری
مسیر آموزشی

تکنیک های قیمت گذاری پروژه های فریلنسری

285,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 285,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این دوره ‌5 پروژه فریلنسری از سایت های مختلف رو همراه با فیچرهایی که دارن و شرایط پروژه به طور کامل آنالیز و تعیین قیمت میکنیم تا بعد از گذروندن دوره هر پروژه‌ای که تو حوزه فریلنسری گرفتین رو به راحتی بتونین تعیین قیمت کرده و با بهترین قیمت انجامش بدین.
دوره تکنیک های قیمت گذاری پروژه های فریلنسری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 285,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تکنیک های قیمت گذاری پروژه های فریلنسری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ehsunjalili

سلام وقت بخیر بنده وردپرس کارم آیا این دوره بدردم میخوره؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. بله. پروژه های دوره با حالت کد نویسی تعیین قیمت شدن اما می‌تونین از روش های گفته شده برای پروژه های وردپرس هم استفاده کنین.

SilenceHide

پیشنهاد میکنم دوستانی که میخوان فریلنسر بشن مثل خودم برای رفع مشکلات و ابهاماتشون این دوره رو حتما ببینند. خدا قوت میگم به استاد سعیدی راد بابت دوره‌ی مثل همیشه خوبشون

Kiyan_alv

سلام استاد عزیز خدا قوت زیاد بهتون من امروز تموم کردم دوررو کلی مفید بود و واقعا یاد گرفتم ازتون حتی برای سه تا پروژه آخر همراه با شما خودم تقریبی قیمت میدادم و مقایسه میکردم با شما خیلی عاااالی بود دوره

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. خیلی خوشحالم که دوره برات مفید بوده و رضایت کافی داشتی. پر قدرت ادامه بده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی