اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش طراحی قالب وردپرس (شماره 2)
مسیر آموزشی

دوره آموزش طراحی قالب وردپرس (شماره 2)

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش طراحی قالب وردپرس در آموزشگاه فناوری اطلاعات دارکوب با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای مدت دوره 20 ساعت محل آموزشگاه: سعادت آباد – چهار راه سرو وردپرس پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. شما با یک CMS امکانات پایه ای و مشترک توسعه وب سایت را در اختیار دارید که می توانید امکانات و ویژگی های مورد نظر خود را با پلاگین و یا برنامه نویسی به این هسته اضافه کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که از PHP و MySQL استفاده می کند و 60% بازار سیستم های مدیریت محتوا را در اختیار دارد به عبارتی دیگر، بیش از 30% کل وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند. با این CMS می توان از وبلاگ و سایت های شرکتی ساده گرفته تا سایت های فروشگاهی بزرگ را طراحی نمود، برای مثال می توان به وب سایت کاخ سفید، سونی موزیک و TechCrunch اشاره کرد. استفاده از وردپرس در وب سایت ها روند رشد داشته است. علت آن نیز علاوه بر متن باز بودن، افزایش انعطاف و توانمندی های آن و داشتن یک سازمان منسجم در توسعه و بهبود این سیستم مدیریت محتوا است. به دلیل همین پرکاربرد بودن وردپرس فرصت های شغلی زیادی در حوزه طراحی قالب وردپرس ایجاد شده است. چون هر وب سایت حداقل به یک قالب نیاز دارد و هر سایتی ممکن است هر چند یک بار به تغییر کلی یا جزئی در قالب نیاز داشته باشد. بنابراین یادگیری طراحی قالب وردپرس می تواند برای طراحان وب سایت و صاحبان وب سایت مفید باشد. پس از این دوره شما می توانید قالب انواع وب سایت های وردپرسی (استاتیک و داینامیک) مانند: خبری، فروشگاهی، شرکتی و غیره را طراحی کنید. بازار کار قالب های وردپرس بسیار وسیع است، از ایجاد سایت فروشگاه قالب های آماده گرفته تا ترجمه قالب و طراحی قالب اختصاصی. هر یک از این موارد مشتری و بازار خاص خود را دارد. بنابراین یادگیری ساخت قالب وردپرس یکی از با ارزش ترین مهارت هایی است که شما می توانید در حوزه طراحی سایت بدست آورد.
دوره دوره آموزش طراحی قالب وردپرس (شماره 2) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در دارکوب توسط خانم عسگرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش طراحی قالب وردپرس (شماره 2) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهسا دهقان

خیلی خوب بود ممنون از شما

علیرضا اسفندیاری

عالی و کاربردی

آقای احمدی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی