اطلاعات دوره
آموزش مبانی مهندسی برق 1 - حل تمرین
مسیر آموزشی

آموزش مبانی مهندسی برق 1 - حل تمرین

160,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 160,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک امروزه همه آشنایی کلی با انرژی برق به علت استفاده مداوم با آن همانند سیستم روشنایی، کار با تلفن همراه، کامپیوتر و … را دارند. همان‌طور که می‌دانیم بیشتر رشته‌های مهندسی مانند رشته‌های مهندسی برق و مهندسی مکانیک با یکدیگر در ارتباط هستند، لذا یک مهندس مکانیک نیازمند دانستن اطلاعات کلی در مورد مهندسی برق است و بالعکس. رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و … در دوره کارشناسی، درسی با عنوان مبانی مهندسی برق 1 داشته تا آشنایی نسبی با دنیای جذاب برق داشته باشند، در برخی از رشته‌ها درس مبانی مهندسی برق 2 نیز بایستی گذرانده شود. در آموزش مبانی مهندسی برق 1 که در آکادمی نیک درس منتشر شده است مباحث تئوری مربوط به درس به صورت کامل مطرح شده است. ولی همانطور که می‌دانیم در دروس تخصصی که دارای مسائل مهندسی می‌باشد بهترین روش برای تسلط کامل بر روی مفاهیم، حل تمرین و بررسی مسئله‌های مختلف می‌باشد. در این آموزش هدف حل تمرین و مسئله‌های مختلف برای یادگیری و مرور مباحث مبانی مهندسی برق 1 می‌باشد. این آموزش برای عزیزانی که درس مبانی مهندسی برق 1 را گذرانده و به دنبال مرجعی برای تمرین و مسئله می‌باشند بسیار مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که پیش نیاز این آموزش، آموزش مبانی مهندسی برق 1 می‌باشد که از با کلیک برروی لینک به صفحه مربوطه هدایت خواهید شد. همچنین آموزش مبانی مهندسی برق 2 و آموزش مبانی مهندسی برق 2 – حل تمرین که تکمیل کننده این آموزش است نیز با کلیک برروی لینک قابل دسترسی است.
دوره آموزش مبانی مهندسی برق 1 - حل تمرین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 160,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی مهندسی برق 1 - حل تمرین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی