اطلاعات دوره
وبينار آرتیست ـ شمن
مسیر آموزشی

وبينار آرتیست ـ شمن

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:نیما زاغیان0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویژگی های « آرتیست ـ شمن » چیست؟ چگونه رد پای تئوری آرتیست به مثابه شمن را می توان در آثار هنرمندان مدرنیست و معاصر پیگیری کرد؟ ویژگی های آثاری که توسط آرتیست ـ شمن ها تولید می شود چیست؟  و یا اسلا آرتیست ـ شمن کیست؟ این ها برخی از پرسش هایی است که در بخش دوم کرسی « آرت ـ شمن »  از مجموعه دوره های « آرت ـ آل» به آن ها خاهیم پرداخت.  در بخش دوم ِ کرسی « آرت ـ شمن» به بررسی آتاریخ شکل گیری آرت ، و نیز آثار آرتیست های مدرنیست و معاصری خاهیم پرداخت که در چارچوب تئوری « آرتیست ـ شمن » مثال های نمونه ای محسوب می شوند. از جمله آرتیست هایی که آثارشان مورد واکاوی و تحلیل قرار خاهد گرفت، می توان به  جکسون پولاک، جیمز جویس، مارسل دوشان، یرژی گروتوفسکی، ویتو آکونچی، جوزف بویس، متیو بارنی، اورلان، الیویه دو ساگازان، جان کیج و جیمز تورل اشاره کرد.  
دوره وبينار آرتیست ـ شمن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط نیما زاغیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار آرتیست ـ شمن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی