اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه مثل یک آمریکایی، به انگلیسی صحبت کنیم؟ (آموزش اصطلاحات رایج مکالمه)
مسیر آموزشی

وبینار چگونه مثل یک آمریکایی، به انگلیسی صحبت کنیم؟ (آموزش اصطلاحات رایج مکالمه)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این وبینار برای شماست اگر: دوست دارید به راحتی بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید. دوست دارید که دامنه لغات شما بدون نیاز به حفظ کردن لغات افزایش پیدا کند. بدون خارج شدن از خانه زبان انگلیسی را یاد بگیرید. دوست دارید با اصطلاحات رایج در مکالمات انگلیسی آشنا شوید.   در این وبینار چه چیزی آموزش داده می شود؟ در این وبینار شما با اصطلاحات رایج و روزمره در مکالمات انگلیسی آشنا خواهید شد. در این وبینار ۲۰ اصطلاح پر کاربرد انگلیسی به همراه کاربرد های آنها آموزش داده خواهد شد و شما همراه با مثال های فراوان این اصطلاحات را کامل درک خواهید کرد.     نظر برخی شرکت کنندگان در وبینارهای قبلی:   خانم احمدی – خانه دار با شرکت در این وبینارن متوجه شدم که در مدت ۴ سال گذشته چرا هرچقدر که تلاش میکردم نمی توانستم مکالمه زبان خودم را پیشرفت بدهم و همیشه در صحبت کردن مشکل داشتم، اما الان با شرکت در این وبینار میدانم که از چه روشی باید مکالمه را یاد بگیرم.     آقای موثق – دانشجو تقریبا تا سطح پیشرفته آموزشگاه های زبان پیشرفته ام اما هنوز اصلا از سطح مکالمه خودم راضی نیستم و در این وبینار متوجه دلیل این شدم که چرا هنوز نمی توانم به راحتی به انگلیسی صحبت کنم و مشکل یادگیری من از کجاست .    آقای صادق زاده – کارمند همیشه فکر میکردم که سن یادگیری زبان از من گذشته و تنها شیوه یادگیری زبان شرکت در آموزشگاه ها هست که من وقت آن را هیچ وقت نداشتم، الان که با این سیستم یادگیری مکالمه آشنا شدم خیلی مطمئن هستم که میتوانم با یک برنامه ریزی صحیح مکالمه زبان انگلیسی را به راحتی یادبگیرم.     ظرفیت محدود است همین حالا ثبت نام کنید تاریخ برگزاری وبینار : یک شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۸:۰۰   اگر در مورد این وبینار سوالی دارید ازطریق واتس اپ با شماره ۰۹۰۳۲۸۰۸۲۸۲  تماس حاصل نمایید تا پشتیبانی زبان آبی پاسخگوی شما باشد.
دوره وبینار چگونه مثل یک آمریکایی، به انگلیسی صحبت کنیم؟ (آموزش اصطلاحات رایج مکالمه) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سپهر شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه مثل یک آمریکایی، به انگلیسی صحبت کنیم؟ (آموزش اصطلاحات رایج مکالمه) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی