اطلاعات دوره
7 کلید طلایی تندخوانی و تقویت حافظه
مسیر آموزشی

7 کلید طلایی تندخوانی و تقویت حافظه

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مجید عطایی فر0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر کتابهای نخوانده زیادی دارید ، یا هنگام مطالعه زود حواستان پرت می شود و یا خواب آلوده می شوید یعنی روش درست مطالعه کردن رو یاد ندارید ، شما در یکی از بخش های این وبینار با روش صحیح مطالعه آشنا می شوید و با هم یاد می گیریم چطور با صرف انرژی کمتر بهره وری بالاتری داشته باشیم ..   بعد از شرکت در این وبینار : شما با سبک یادگیری خودتان آشنا می شوید و یاد می گیرید که همیشه با سبک غالب خودتان یادبگیرید که به شما کمک می کند با صرف انرژی کمتر بازده بالاتری داشته باشید. فرمول محاسبه سرعت مطالعه را یاد می گیرید و پیشرفت خودتان را براحتی اندازه گیری می کنید ترمزهای مطالعه و یا عواملی که باعث شدند سرعت مطالعه شما پایین باشد را شناسایی می کنیم و با کنترل آن ها سرعت و انرژی خود را هنگام مطالعه افزایش می دهیم تمرکز ما هنگام مطالعه رابطه مستقیمی با درک ما از مطالعه و یا مطلب مورد یادگیری دارد ، چند تکنیک و تمرین تمرکز را که قبل از مطالعه تمرکز ما را بالا می برد ، با هم یاد می گیریم و انجام می دهیم کلید حافظه قدرتمند و روشهای تقویت حافظه را یاد می گیریم تعدادی از تمرینات عالی  عضلات چشم را که در هر مکان و زمانی می توانیم انجام دهیم را یاد می گیریم و یک هدیه و سوپرایز داریم برای شما که همراه ما خواهید بود ...
دوره 7 کلید طلایی تندخوانی و تقویت حافظه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید عطایی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره 7 کلید طلایی تندخوانی و تقویت حافظه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی