اطلاعات دوره
وبینار از آماتور تا حرفه ای تلگرام برای کسب و کار
مسیر آموزشی

وبینار از آماتور تا حرفه ای تلگرام برای کسب و کار

97,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 97,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تلگرام یکی از پربازدید و محبوب ترین  پیام رسان ها در ایران است . و بسیاری از کسب و کار ها که مخاطبین خود را در تلگرام جذب کرده اند از چند میلیون تا چند صد میلیون درآمد دارند! امروز دنیا عوض شده و کسب و کار ما نیز باید تغییر کنیم ، مخصوصا در  شرایط قرنطینه و شیوع ویروس کرونا ، نیاز حضور کسب و کار ها در بستر آنلاین بیشتر احساس می شود. منظور این است که امروزه به لطف تجارت الکترونیک می توانیم  راحن تر ، آسان تر  خدمات و محصولاتمان را به فروش برسانیم. تنها کافیست ابزارهای پولساز آنلاین مورد نیاز را بشناسیم و استراتژی‌های کسب درآمد از آن‌ها را بدانیم. تلگرام یکی از این رسانه هایی است که بازاریابی را مخصوصا در ایران راحت تر کرده است . چراکه در ایران تقریبا نیمی از مردم در حال استفاده از این ابزار شبکه اجتماعی و پیام سان ها  هستند. مخاطبان تلگرام معمولا عموم مردم هستند ، زیرا برای کار با این نرم افزار نیازی به تخصص نیست. بطوری که حتی مادربزرگ ها و پدربزرگ ها بدون اینکه از اینترنت چیزی بداند، در تلگرام ساعات  ها وقت میگذرانند. به همین دلیل پیام رسان تلگرام در حال حاضر در ایران یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند برای کارآفرینی آنلاین است. اگر راه های جذب اعضا، علاقه مند کردن آن ها و در نهایت راه‌های کسب درآمد از تلگرام را بدانید، به اسانی  و با حداقل  سرمایه اولیه می‌توانید کسب درآمد داشته باشیدو کارآفرینی کنید. در این وبینار آموزشی به شما آموزش می‌دهیم چطور تنظیمات اولیه و اساسی تلگرام را انجام دهید ، کانال  و گروه بسازید ، با ربات ها اسان تر تلگرامتان مدیریت کنید و با دانستان اصول تولید محتوا  و انتشار در تلگرام ، اعضای کانالتان را افزایش داده، آن‌ها را به علاقه‌مندبه کسب و کارتان  تبدیل کنید و در نهایت کسب درآمد از تلگرام بصورت مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشید.   مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر : 09380916586 مدرس: مهران صارمی نیا مشاور تجارت الکترونیک هیت مدیره شرکت تجارت الکترونیک فراز ادمین و کوچینگ کانال تلگرامی کسب و کار برگزار کننده کمپین های تبلیغاتی تلگرامی برای رویداد و برند ملی ...  
دوره وبینار از آماتور تا حرفه ای تلگرام برای کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهران صارمی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 97,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار از آماتور تا حرفه ای تلگرام برای کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی