اطلاعات دوره
وبینار چگونه به یک انسان 5ستاره تبدیل شویم ؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه به یک انسان 5ستاره تبدیل شویم ؟

18,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 18,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش معنوی یعنی اینکه بدانم یک قطب نمای درونی دارم که میتوانم جهت زندگیم را با تکیه بر آن بیابم. هوش معنوی به ما کمک میکند که صدای عمیق ترین بخش درونمان را بشنویم که درواقع صدای احساس مسئولیتمان است... هوش معنوي، چارچوبي براي شناسايي و سازماندهي مهارتها و توانمندي هاي مورد نياز است؛ به گونه اي که با استفاده از معنويت ميزان انطباق پذيري فرد افزايشمي يابد!    مولفه هاي کليدي هوش معنوي عبارتند از:   1- ارزشهاي هسته اي هوش معنوي: اتصال، رحم، وحدت در همه چيز،احساس تعادل، مسئوليت، خدمت. 2- تجارب هسته اي هوش معنوي: آگاهي از ارزشهاي غايي و معنايآنها، تجربه هاي برتر، احساس تعالي،آگاهي فراوان. 3- ظرفيت هاي مرکزي هوش معنوي:  دغدغه و دل مشغولي نسبت به مباحث مربوط به هستي و داشتن مهارت شهود،مراقبه و تجسم. 4- خواص کليدي هوش معنوي: صداقت، انصاف، دلسوزي (رحم)، با عاطفه بودن (مهرباني). 5- سيستم هاي نمادين هوش معنوي: شعر، موسيقي، استعاره و داستان   هوش معنوی به شناخت پتانسیل های انسان کمک میکند که توانایی تصمیم گیری هوشمندانه و عاقلانه را به شما می دهد. بدون شک کسی که دارای هوش معنوی بالایی باشد به نقاط ضعف و قوت خود بخوبی واقف است و از همین رو می تواند بهترین اهداف را تعیین کرده و تصمیمات حساب شده و هوشمندانه ای در زندگی اتخاذ کند و موفقیت را به خود هدیه دهد.   افراد دارای هوش معنوی بالاتر از اعتماد بنفس و عزت نفس بالایی برخوردار هستند!   آیا می دانید با هوش معنوی میتوانید در آرامش درونی را تجربه کنید ؟!   برای دستیابی به هوش معنوی بالا در این وبینار شرکت کنید.          
دوره وبینار چگونه به یک انسان 5ستاره تبدیل شویم ؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس امین فیاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه به یک انسان 5ستاره تبدیل شویم ؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی