اطلاعات دوره
وبینار ۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا
مسیر آموزشی

وبینار ۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تولید محتوا، یکی از مراحل مهم و کلیدی در فرایندهای بازاریابی محتوایی‌ست. تولید کنندگان محتوا که با عناوینی چون کپی‌رایتر، نویسنده‌ی سئو و... شناخته می‌شوند، بنا به درخواست مشتری و کسب‌وکار هست، با روندهای متفاوت به تولید محتوا مشغول گشته و تلاش می‌کنند ضمن تامین نظر مخاطب و مشتری، دستاوردهایی را نیز در حوزه‌ی بازاریابی محتوایی به دست آورند. ما در نویسش، خود را مسئول ارتقای کیفیت تولید محتوا همکاران نویسنده‌مان می‌دانیم و به همین دلیل، با تدوین استانداردهای تولید محتوا تلاش کردیم تا با ایجاد الگویی ساده و کارآمد، گاهی در این مسی برداریم.   با بررسی ده‌ها هزار محتوای تولیدی توسط نویسندگان نویسش و با در نظر گرفتن بازخوردهای مشتریان، دریافتیم که عمده‌ی مشکلات محتوای تولیدی در نویسش حول ایراداتی محدود و ساده می‌چرخد: اشتباهاتی که به سادگی قابل حل بوده و با رعایت آن‌ها می‌توان به محتوایی ناب و کارآمد دست یافت.   در این وبینار یک ساعته، به بیان این اشتباهات پُرتکرار خواهیم پرداخت و با ذکر مثال‌هایی حول هر کدام، روش‌هایی برای رفع و حل‌شان پیشنهاد می‌کنیم.   برای آنکه بتوانیم علاوه بر برگزاری یک وبینار آموزشی، قدم مثبت دیگری نیز برداشته باشیم، تصمیم گرفتیم که مبلغ کوچکی برای شرکت در آن تعیین کنیم و تمام عواید فروش را مستقیما انجمن اطلاع‌رسانی گابریک واریز نماییم.
دوره وبینار ۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط عادله قدسی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ۱۰ اشتباه پُرتکرار در تولید محتوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی