اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبينار اصول نوشتن بایو حرفه ای برای پیج های بیزینسی اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبينار اصول نوشتن بایو حرفه ای برای پیج های بیزینسی اینستاگرام

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:فهیمه شریفی0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چطور باید بایوی پیج اینستاگرام بیزینسی خودتون رو بنویسین که جذاب باشه؟ چرا باید بایوی حرفه ای و خاص داشته باشین تا مخاطب بیشتری جذب کنین؟ آیا بایو میتونه توی فالو شدن یا نشدن پیج شما تاثیرگذار باشه؟ چطور بایو میتونه توی کمپین های فروش و تبلیغات شما تاثیرگذار باشه؟   اگر دوست دارید روش نوشتن بایوی جذاب و حرفه ای برای پیج بیزینسی اینستاگرام رو یاد بگیرید، در این وبینار شرکت کنید. در این وبینار 1.5 ساعته، شما با اصول مهم و حرفه ای نوشتن بایو آشنا می شین و فرمول نوشتن بایوی جذاب رو یاد میگیرین. بعد از این وبینار میتونین بایوی پیج اینستاگرام خودتون رو با نکات وبینار ویرایش کنین و در انتها یک بایوی جذاب و اثرگذار داشته باشین.   در وبینار "اصول نوشتن بایو حرفه ای برای پیج های بیزینسی اینستاگرام" شما با نمونه های موفق بایو نویسی آشنا خواهید شد. پس اگر سوالی در مورد بایوی پیج های بیزینسی اینستاگرام دارین، در وبینار روز دوشنبه شرکت کنین تا خیلی سریع و راحت بتونین بایوی پیج اینستاگرام خودتون رو آماده کنین. با شرکت در این وبینار، میتونین لذت داشتن یک پیج بیزینسی با بایو حرفه ای و اثرگذار رو تجربه کنید.   شاید تا حالا به دقت نکرده بودین که بایوی پیج اینستاگرام شما، اولین مکالمه شما با مخاطبان اینستاگرامی است و زیبا و جذاب بودن اون، اهمیت خیلی زیادی داره.  
دوره وبينار اصول نوشتن بایو حرفه ای برای پیج های بیزینسی اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط فهیمه شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبينار اصول نوشتن بایو حرفه ای برای پیج های بیزینسی اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی