اطلاعات دوره
وبینار امسال میخواهم....
مسیر آموزشی

وبینار امسال میخواهم....

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:کیوان رنجبر0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تصور کنید سر سفره هفت سین سال 1400 نشسته اید، چند دقیقه ای مانده است تا سال تحویل شود و شما به عملکرد خود در سال 1399 فکر میکنید. به نظرتون ناراحت میشید یا خوشحال ؟ به خودتون چه نمره ای می دهید؟ در این وبینار به شما راهکارهایی را آموزش می دهم که در روز اول سال 1400 جشن موفقیتهای یکساله خود را بگیرید ؟ شاید بخواهید ظرف این یک  سال درامد خود را دوبرابر کنید  شاید بخواهید زبان جدید یادبگیرید  یا شاید میخواهید ادامه تحصیل بدهدید ازدواج کنید و با خانواده خود ارتباط برقرار کنید  من نمی دانم خواسته شما چیست  اما هیچ تفاوتی نمیکند من به زبان شیرین کوردی به شما یاد میدهم که انضباط شخصی بیشتری داشته باشید . هدف های خود را درست انتخاب کنید از شر تنبلی خلاص شوید با  توجه به عملکرد مغزتان عملکرد خودتان را بالا ببرید. من کیوان رنجبر قول می دهم بعد از این وبینار شب تا صبح بیدار بمانید و شوق اجرای برنامه هایتان خوابتان نبرد   
دوره وبینار امسال میخواهم.... دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط کیوان رنجبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار امسال میخواهم.... را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی