اطلاعات دوره
وبینار اگر مشتری نخرید، چه کنیم؟؟؟ (فروشندگی و فروش)
مسیر آموزشی

وبینار اگر مشتری نخرید، چه کنیم؟؟؟ (فروشندگی و فروش)

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وقتی قصد فروش محصول خود را به صورت حضوری یا تلفنی دارید به مرحله ای می رسید که شما تمام تلاش‌هایتان را کرده اید اما مشتری به درخواست خرید شما نه می گوید!!!   به افسارگسیختگی خوش آمدید!! ما به این مرحله افسارگسیختگی در فروش می‌گوییم! یعنی مرحله‌ای که شما چیزی برای از دست دادن ندارید! در این مرحله شما با ترک آن مشتری دیگر نه امیدی به مراجعه مجدد و نه حتی سفارش آینده آن مشتری دارید!! اما اگر بتوانید در این مرحله موفق به بازگرداندن مشتری برای خرید محصول شوید...چنان شعفی در شما ایجاد می‌شود که انگار قله اورست را با دمپایی و بدون تجهیزات فتح کرده اید...آنجا به خود می‌بالید که من عجب فروشنده‌ای هستم...من توانایی فروش به هر مشتری را دارم!!   شروع فتح قله اورست! من در این وبینار یک ساعته قصد دارم به شما ترفندهایی را آموزش دهم که مخصوص این دسته از مشتریان است و با یادگیری این ترفندها نمی‌گویم همه‌ی این مشتریان اما بخش قابل توجهی را به جریان فروش برمی‌گردانید و در آخر این وبینار شاید با خودتان به این نتیجه برسید که کاش زودتر با این ترفندها آشنا می‌شدم...!     سلام دوست عزیز من علیرضا دشتبان هستم نویسنده و ابداع کننده مدل جدید «شتاب» در فروشندگی. من موسس وب سایت آموزشی ابرکسب هستم و به مدیران، تیم فروش و بازاریابی مجموعه‌های مختلف روش‌های تبدیل مشتری به خریدار را آموزش می‌دهم. البته من قبل از ورود به حوزه‌ی آموزش، به صورت عملی با بیش از 1000 مشتری مختلف ارتباط برقرار کرده و توانسته ام مشتریان وفادار زیادی ایجاد کنم. مشتریانی که بارها خرید کرده و من را به دیگران توصیه می‌کنند. در این وبینار یک ساعته قرار است درباره‌ی تبدیل مشتری به خریدار بعد از نه گفتن او، باهم حرف بزنیم. من هم مثل شما از بیان نکات کلی در فروش بیزارم و ترجیح می دهم نکاتی را یاد بگیرم که در عمل قابل استفاده هستند. من در آموزش‌هایی که به مجموعه های مختلف می‌دهم با همین رویکرد آموزش می‌دهم و البته سعی می‌کنم همیشه ساده حرف بزنم تا مخاطبم درک درستی از هر ترفند داشته باشد. در وبینار « اگر مشتری نخرید، چه کنیم؟؟؟» درباره‌ی نکات زیر با شما صحبت خواهم کرد:   - داستان عجیب فروش‌ به مشتری‌هایی که وقت نداشتند! _ از مکالمه‌ی سرد به مکالمه‌ی داغ  _ فروش با اجازه‌ی مشتری! _ پیشنهادهایی که رد نخواهند شد! _ انقضای زبان بدن!! _ بن‌بست فروش کجاست؟؟ _ فرمول آیدا  _قلب متقاعدسازی مشتری و...   ضمانت 100% بازگشت وجه: بعد از شرکت در این وبینار اگر از محتوای آن ناراضی بودید، می‌توانید کل مبلغ خود را پس بگیرید. برای اینکار کافیست بعد از حضور در وبینار با شماره‌‌ی 37238532-051 در ساعت اداری تماس گرفته وشماره کارت خود را اعلام‌ کنید. در کمتر از 12 ساعت کل مبلغ به حساب شما واریز می‌گردد. این گارانتی فقط مخصوص افرادی است که در زمان برگزاری، در وبینار حضور داشته باشند.                
دوره وبینار اگر مشتری نخرید، چه کنیم؟؟؟ (فروشندگی و فروش) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا دشتبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اگر مشتری نخرید، چه کنیم؟؟؟ (فروشندگی و فروش) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی