اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ایدینو
مسیر آموزشی

وبینار ایدینو

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پیش‌رویداد ایدینو همه چیز از یک ایده شروع می‌شه. این ایده‌های ما هستن که آینده ما را می‌سازند.   آیا می‌دونستید که اغلب افراد، منابع ارزشمند و گرانبهایی در اختیار دارند که میزان ارزش آن‌ها خیلی بیشتر از آنچه است که تصورش می‌کنند. پس چرا همه این افراد ثروت‌مند نیستند؟   ایده‌های ما دارایی‌های ما هستند و مانند سنگ طلایی که از معدن استخراج می‌شود بارزش‌اند، اما شما نمی‌توانید از این طلا استفاده کنید مگر اینکه آن را از دیگر ترکیبات سنگ جدا کنید، خالص کنید، بهش شکل بدید و با طرحی جدید و فوق‌العاده به نمایش درآوردید. ‌ هر استارتاپ موفقی (مثل: دیجی کالا، اسنپ، تپسی، آپ و ‌‌‌...) از یک ایده شروع شده و شاید خیلی از افراد دیگری هم مثل صاحبان این برندها ایده همچین کاری را داشته‌اند ولی فقط تعداد افراد کمی هستند که به دنبال ایدشان می‌روند و آن‌ را عملی می‌کنند. پس به عنوان نکته اول باید یادمان باشد که هیچوقت از پیگیری ایده‌هامون و عملی کردن اون‌ها نترسیم.   ‌ چطور باید یک ایده خوب پیدا کنیم و آن را پرورش بدیم؟ ایده‌ها پاسخی هستند برای مشکلات ما. همه ما در اطرافمون مسائل و مشکلاتی رو مشاهده می‌کنیم که هر چه درک ما از محیط اطرفمون بهتر باشه و تحلیل بهتری از محیط اطرافمون داشته باشیم، به جواب‌های بهتر و کاملتری می‌رسیم.   در این رویداد با کمک مدرس، مهندس محسن مولایی نسب، در کنار هم به بررسی این موضوع مهم میپردازیم. برای شرکت در رویداد اصلی ایدینو در تاریخ 98/12/9 لازم است در این وبینار شرکت کنید.    
دوره وبینار ایدینو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محسن مولایی نسب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ایدینو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی