اطلاعات دوره
وبینار ثروتمند شدن از راه بورس
مسیر آموزشی

وبینار ثروتمند شدن از راه بورس

19,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 19,900 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از جمعیت 80،000،000 ایران تنها 400 هزار نفر آموزش بورس دیده اند . یعنی نزدیک به 400 هزار نفر با دانش در بورس سرمایه گذاری می کنند و از منافع بورس بهره مند می شوند . بورس اوراق بهادار در ایران سابقه نزدیک به 40 سال دارد. وقتی بازار بورس خوب می شود مردم علاقمند به سرمایه گذاری در بورس می شوند ولی باید توجه داشت که سرمایه‌گذاری در بورس نیازمند دانش کافی است به‌طورکلی هر فردی در کنار حرفه‌ای که دارد می تواند در جستجوی سرمایه‌گذاری دیگری هم باشد تا بتواند حتی با سرمایه کم منبع درآمد دومی داشته باشد. مثلا کارمندان عزیز و معلمان و.....که حقوقشان کفاف زندگی خود را نمی دهد می توانند با سرمایه گذاری اندک در بازار بورس ، درآمد خود را افزایش دهند . حداقل سرمایه جهت سرمایه گذاری در بورس تنها  100 هزار تومان است .  این دوره آموزشی مجازی ما به شما می‌آموزیم چگونه در کمترین زمان ممکن به بورس وارد شوید و سرمایه گذار در بورس شوید . در این وبینار علاوه بر یادگیری ماهیگیری به شما چند ماهی هم هدیه می دهیم یعنی علاوه بر آموزش بورس. چند سهم خوب  نیز به شما معرفی خواهیم کرد  افراد زیر در این  وبینار شرکت نکنند : 1.افرادی که درآمد کافی دارند 2.افرادی که علاقمند به سرمایه گذاری نیستند 3.افرادی که علاقه ای به یادگیری دانش جدید ندارند. با تکنیکهای این وبینار هوشمندانه از دیگران جلو زده و ثروتمند شوید.  برای دریافت زمانبندی وبینارهای آموزشی ، دکتر خدایار عبدالهی را در کلاب هاوس فالوو کنید .  
دوره وبینار ثروتمند شدن از راه بورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط خدایار عبداللهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ثروتمند شدن از راه بورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی